Uptmz Customer Data Platform

Uptmz customer data platform bundelt webgedrag, e-mailinteractie en klanthistorie tot een 360° klantbeeld. Zo maken we communicatie persoonlijker, relevanter en realiseren we een meetbaar hogere ROI op al je marketing-inzet.

Iedereen heeft het erover. Iets met data en algoritmes. Segmenteren. Profielen opbouwen. Personaliseren. Maar hoe dan? En hoe zit het met de AVG? En wat als je niet het budget van een grote corporate tot je beschikking hebt om het wiel zelf uit te vinden? Met Footprint heb je alle antwoorden in handen.

Uptmz customer data platform, jouw klantdata op één plek

Uptmz customer data platform integreert en combineert de belangrijkste klantdata zoals surfgedrag, transacties en e-mailinteractie, tot een eenduidig profiel. Een centraal klantbeeld.

Een beeld waar je klant vierkant achter staat. Hij heeft niet voor niets die opt-ins gegeven. Hij verwacht dat je hem kent, hij wil dat je hem begrijpt.

Het platform geeft inzicht in je marketing-KPI’s in overzichtelijke en eenvoudige dashboards.

Uptmz dataplatform stelt je vervolgens in staat om precies die segmenten te targeten waarvan je weet dat die de hoogste conversie opleveren. Binnen kanalen als social media, e-mail, Google Ads, je eigen website en direct mail.

Het platform heeft bovendien een ingebouwde marketing automation-module, voor e-mailmarketing en webpersonalisatie.

En we hebben de eerste campagnes al voor je klaargezet!

Functionaliteiten

  • 1 centraal klantbeeld (surfgedrag, Magento transacties en e-mailinteractie)
  • Segmentenbouwer & export databestand
  • Marketing & KPI dashboard
  • Privacy by design: ontwikkeld met AVG als uitgangspunt
  • Built-in e-mailmarketing (in ontwikkeling)
  • Standaard algoritmes (in ontwikkeling)

Meer weten over ons customer dataplatform of aanmelden als launching customer?

Neem contact op met Bjorn.